På en tandlægeklinik er det bare med at spørge
Du er måske ikke den, som der kommer til tandlægen med den største tandlægeskræk, men når du endelig sidder der i klinikken, så kan det være, at det går op for dig, at det kan komme til at gøre ondt med den behandling, som du skal igennem.
Du er der til et tjek, men det kan jo vise sig, at der skal trækkes en tand ud, og så er du endda desuden kommet for at snakke om snorkeskinner til bedre søvn, fordi du oplever problemer med søvnen om natten.
Af den grund vil du gerne spare, hvor du kan, så måske kan bedøvelsen undværes.
Men der er en anden inde før dig, som der har en meget lille smertetærskel – og det kan virkelig høres!
Desuden synes du, at de kunder, du kan høre, hvad de betaler, ender med at betale mange penge. Du begynder at bekymre dig for, om din behandling også ender med at give mange lommesmerter.
Tandlægeklinikkens personale er der for dig
Men om du får et fysisk ubehag, hvor du skal have hjælp til at komme på toilettet, eller du er ved at blive panisk, så er det bare med at sige det højt til personalet.
De er professionelle og har oplevet en masse af den slags situationer, og det er trods alt bedre, at du bliver hjulpet i god tid, så det ikke skaber en scene i venteværelset, som der kan skræmme andre patienter.
De kan også hjælpe dig med at forklare om betalingsmuligheder, hvis du nu har brug for hjælp til finansiering af din tandlægeregning.
Det handler for klinikken om, at du får den bedste oplevelse hos dem, hvor du synes, pengene er givet godt ud – og hvor du ikke bekymrer dig for, hvordan det skal betales.
Om du er der fysisk og kan spørge dem, eller du ringer til dem før eller efter en behandling, så er det bare med at gøre det, da de har hjulpet mange andre før dig.